0

Coreworkout voor thuis. In 5 minuten klaar!

In 5 minuten klaar met jouw coreworkout? Dat kan!

De core bestaat uit 29 spieren die als het ware het corset van je lichaam vormen. Het zijn deze spieren die je helpen bij je dagelijkse taken zoals het optillen van je kind, het sjouwen van zware spullen, lopen, zitten, draaien en eigenlijk elke beweging die je kunt voorstellen.

Het zijn ook deze core-spieren die je helpen bij alle andere trainingen, zoals hardlopen, bodypump, spinning, kickboksen en krachttraining! Bij krachttraining zorgt een sterke core ervoor dat je jouw bovenlichaam als een blok stil houdt. Hierdoor kan je elke oefening met maximale controle en rendement uitvoeren zonder dat je  rug klachten krijgt. Door het trainen van je core-spieren ontwikkel je een mooie, rechte houding, waardoor je er slanker en zelfverzekerder uitziet. (Dit natuurlijk wel in combinatie met de juiste voeding)

Deze coreworkout is dus zeker geschikt om elke dag even te herhalen!

De 5 min coreworkout

Start altijd met een warming up voordat je aan de workout begint. In totaal doe je 5 verschillende oefeningen die jij elke 50 seconden uitvoert. Je hebt 10 seconden tussen de verschillende oefeningen om te rusten en de juiste beginpose van de volgende oefening aan te nemen. Na 5 minuten ben je gewoon al klaar. 

Hierna volgen alle filmpjes voor de coreworkout.

Pre Workout Women

KOOP NU 2,50