Get ready for Black Weekend bij SUPP24!

Op zoek naar een kick voor je workout? Of wil je jouw huid een oppepper geven met een collageenkuur van SUPP24? Tijdens Black Weekend shop je met hoge korting op je bestelling.

Codes en acties zijn geldig van 25 tot 27 november. 

GA NAAR DE SHOP

Alle deals tijdens Black weekend..

Skin Collagen #1 bestseller

Hét beautyshotje voor een mooie huid, haar en nagels. | ★★★★★ (157 Reviews)

Shop Skin Collagen

Kracht in de gym nodig heren? Check deze deals!

Energie voor en herstel na je workout.

Shop bundels

Hair Care. Voor mooi, gezond, dik en sterk haar.

Nieuw bij SUPP24, het éérste vegan & vloeibare haarsupplement.

Shop Hair Care

Sporty spice ladies! Hier moet je zijn..

Voel je fit, energiek en ondersteun je lichaam met onze bundels.

Shop bundels

Special Deal: Extra 20% korting op de éérste maand van je abonnement.

Pre-Workout abonnement

Al vanaf €27,- per maand

✔ Iedere maand opzegbaar

Pre workout extreme - Supp24

Skin Collagen abonnement

Al vanaf €36,- per maand

✔ Iedere maand opzegbaar

Skin Collagen - Supp24

Protein Abonnement

Al vanaf €27,- per maand

✔ Iedere maand opzegbaar

Protein Shot - Supp24

FAQ

  • Wat zijn de voordelen van een SUPP24 abonnement?

    Een abonnement bij SUPP24 heeft meerdere voordelen. De belangrijkste is natuurlijk dat het beter is voor het milieu: in plaats van vele losse pakketjes ontvang je jouw pakket nu altijd op vaste momenten per maand, 2 maanden of per kwartaal. Dit zorgt dus voor minder tripjes van de bezorger en voor minder verpakkingsmateriaal. Ook hoef je minder vaak een pakketje in ontvangst te nemen of op te halen bij een afhaal locatie. Win-win dus!

  • Ik wil graag een abonnement afsluiten. Wat zijn de opties?

    Als je een abonnement wil afsluiten kun je kiezen tussen een maandelijkse levering, 2 maandelijkse levering of een kwartaal levering. Tijdens het bestellen kun je aangeven hoeveel dozen je per levering wil ontvangen. Je kunt er ook voor kiezen om een abonnement op meerdere producten te nemen. Deze worden dan tegelijk geleverd. Natuurlijk kun je dit later altijd nog aanpassen in jouw account.

  • Hoe zit het met transport en vervuiling?

    Vanwege het hogere gewicht van glas besteden we bijna het dubbele aan transport van glas. Studies tonen aan dat het werkelijke aantal varieert van 1,6 tot 1,8 keer zoveel energie dat wordt gebruikt voor het transport van vloeistoffen in glas in vergelijking met plastic (scenario’s van 200 tot 1000 km transport). Hoe verder de afstand, hoe groter de impact.

    Neem dit alles samen en glas is echt niet de groene kampioen die we ons voorstellen te zijn. Plastic flessen die worden ondersteund door een goed recyclingprogramma en consumenten – jij en ik – die daadwerkelijk recyclen, zijn in feite beter voor het milieu.

  • Kan ik een product ruilen of retour sturen?

    Ook dat kan! U kunt hiervoor contact opnemen met info@supp24.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

    Voorwaarden:

    • U heeft niet meer dan 1 flesje uit de verpakking geprobeerd.
    • De verpakking is onbeschadigd. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is
    • U kunt binnen 14 dagen de producten ruilen of retour sturen. Het geld wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst retour gestort

    Voor meer informatie verwijzen we u graag naar ons retourbeleid en algemene voorwaarden.

  • Ik heb een klacht!

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@supp24.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.