onze-img

Pre Workout Extreme

  • Extra sterke Pre Workout shot formule
  • 200mg Cafeïne, 2gr Beta-Alanine & 2gr Arginine
  • NZVT goedgekeurd, safe SUPPS
  • 100% Vegan, gluten- en lactosevrij
onze-img

Pre Workout Light

  • Ready to go Pre-Workout met 180mg Cafeïne
  • Activeert de natuurlijke energie in je lichaam
  • NZVT goedgekeurd, safe SUPPS
  • 100% Vegan, gluten- en lactosevrij

Tips voor de beste preworkout meals

Nicky Butter 09 augustus 2019

Alle preworkout meals op een rijtje? Die vind je hier!

Wat is nou goed? Uit ervaring horen wij dat je dit het beste zelf kunt ervaren. Sport je liever op een lege maag of eet je van tevoren graag nog even een preworkout meal? Het verschilt per persoon. In deze blog geven we je in ieder geval, mocht je wel graag wat eten voor je training, de beste en lekkerste preworkout meals.

Havermoutpap

Het is goedkoop en kan lekker zijn als preworkout meal. Het vergt nul culinaire skills en je bereidt, kookt en consumeert het binnen enkele minuten. Het enige nadeel is dat een bak pap voor je training al snel gaat vervelen. Wij hebben wat opties voor je om je pap wat op te peppen.

  • Kaneel
  • Blauwe/Bosbessen
  • Amandelen
  • Rozijnen
  • Bananen
  • Yoghurt

Combineer een paar van deze ingrediënten en je hebt een heerlijk verbrandende pre workout meal.

Een boterham

Een boterham bevat veel nuttige koolhydraten welke zorgen dat je genoeg energie hebt voor je workout. Echter voelt een broodje voor sommigen als te zwaar voedsel, dit is natuurlijk per persoon verschillend.

Wat heb je nodig?

  • 2 sneetjes brood
  • Bijv. Avocado met kipfilet
  • Bijv. Pindakaas met banaan

Zo kun je nog vele andere combinaties verzinnen.

Een bordje pasta of rijst

Pasta of rijst, de perfecte koolhydraat/preworkout meal. Een goede basis voor een intensieve workout.

Wat heb je nodig?

  • Pasta of rijst
  • Vullingen zoals kip, pijnboompitjes, wat rucola. (pasta)
  • Groente, noten (rijst)

Heel erg makkelijk en snel gemaakt!

Help! Ik heb geen tijd om de keuken in te gaan

Natuurlijk raden we je altijd aan gezonde voeding tot je te nemen. Maar met een druk leven lukt dit niet altijd. Dan hebben wij altijd nog een alternatief voor je, voor nét dat beetje extra tijdens je workout.

De Pre Workouts van SUPP24 helpen om langer te kunnen trainen en geven je tijdens de training veel meer energie, maar dan wel veilig en verantwoord door onze NZVT goedkeuring. Geen poeders of shakebekers maar gewoon 1 handig 60ml flesje die je overal mee naar toe neemt.

Recente blogartikelen

By Nicky Butter 26 april 2022

Huidveroudering door de zon – Voorkom het met deze tips!

Het is zomer en waarschijnlijk zit je de aankomende weekenden lekker met je voetjes in het zand, terwijl de zonnestralen
By Nicky Butter 13 april 2022

Vitamines in de lente: Wat voor invloed heeft het op je lichaam?

Met het aanbreken van een nieuw lente seizoen verandert niet alleen de omgeving, maar ook in ons ​​lichaam zijn er
By Nicky Butter 14 maart 2022

Tips om je collageen te boosten!

Collageen zorgt ervoor dat je huid elastisch blijft. Dát weet je misschien allang. Maar weet je ook hoe collageen werkt