Tips voor de beste preworkout meals

Alle preworkout meals op een rijtje? Die vind je hier!

Wat is nou goed? Uit ervaring horen wij dat je dit het beste zelf kunt ervaren. Sport je liever op een lege maag of eet je van tevoren graag nog even een preworkout meal? Het verschilt per persoon. In deze blog geven we je in ieder geval, mocht je wel graag wat eten voor je training, de beste en lekkerste preworkout meals.

Havermoutpap

Het is goedkoop en kan lekker zijn als preworkout meal. Het vergt nul culinaire skills en je bereidt, kookt en consumeert het binnen enkele minuten. Het enige nadeel is dat een bak pap voor je training al snel gaat vervelen. Wij hebben wat opties voor je om je pap wat op te peppen.

  • Kaneel
  • Blauwe/Bosbessen
  • Amandelen
  • Rozijnen
  • Bananen
  • Yoghurt

Combineer een paar van deze ingrediënten en je hebt een heerlijk verbrandende pre workout meal.

Een boterham

Een boterham bevat veel nuttige koolhydraten welke zorgen dat je genoeg energie hebt voor je workout. Echter voelt een broodje voor sommigen als te zwaar voedsel, dit is natuurlijk per persoon verschillend.

Wat heb je nodig?

  • 2 sneetjes brood
  • Bijv. Avocado met kipfilet
  • Bijv. Pindakaas met banaan

Zo kun je nog vele andere combinaties verzinnen.

Een bordje pasta of rijst

Pasta of rijst, de perfecte koolhydraat/preworkout meal. Een goede basis voor een intensieve workout.

Wat heb je nodig?

  • Pasta of rijst
  • Vullingen zoals kip, pijnboompitjes, wat rucola. (pasta)
  • Groente, noten (rijst)

Heel erg makkelijk en snel gemaakt!

Ik heb geen tijd om de keuken in te gaan

Geen tijd om deze preworkout meals te maken? Dan hebben wij altijd nog een alternatief voor je.

Op zoek naar uithoudingsvermogenenergie of extra verbranding ? Gebruik SUPP24 Pre Work Out. De enige Pre Work Out die jou helpt om langer te kunnen trainen, beter vet te verbranden maar dan wel veilig en verantwoord. Geen poeders of shakebekers maar gewoon 1 handig 60ml flesje die je overal mee naar toe neemt.

Pre Workout Women

KOOP NU 2,50