Aardbeien smoothiebowl met vers fruit en chiazaad

Deze aardbeien smoothiebowl is zo lekker… Daarnaast ook super gezond en heerlijk als pre of post workout meal.

Ingrediënten voor 1 aardbeien smoothiebowl

  • 100 gram bevroren aardbeien
  • 200 ml (amandel) melk
  • Vers fruit: Banaan plakjes, blauwe bessen, mango plakjes
  • Handje gedroogde cranberry’s
  • 1 el chiazaad

Bereiding

  1. Doe het bevroren fruit in de blender en schenk hier de (amandel)melk bij. Blend alles door elkaar tot er een gladde, stevige smoothie ontstaat.
  2. Schenk de smoothie in een leuke, kleurrijke kom.
  3. Leg nu voorzichtig alle toppings in plakjes op de smoothiebowl.
  4. Strooi daarna de eetlepel chiazaad over de smoothiebowl heen.
  5. Enjoy!

Het fijne aan dit recept is dat je meerdere combinaties voor de smoothie en toppings zelf kunt bedenken.

Extra power in je smoothiebowl

Wil jij wat extra power in je smoothiebowl? Voeg dan voor het blenden nog een shot SUPP24 Preworkout Women toe! Het bevat 180 mg cafeïne, groene thee extract en carnitine wat bijdraagt aan de stimuleren van de vetverbranding.

Wil je liever focussen op meer eiwit in je smoothiebowl? Voeg dan een shot SUPP24 Protein Women toe. Deze shot bevat 17 gram eiwit en is ook verkrijgbaar in een mannen variant met 23 gram eiwit.

Pre Workout Women

KOOP NU 2,50