8 makkelijke Preworkoutsnacks

Nicky Butter 17 januari 2018

Wij zetten in deze blog 8 makkelijke preworkoutsnacks voor je op een rijtje. Liever een grotere maaltijd dan deze snacks? Dan kun je ook nog even doorklikken naar deze blog!

8x Snacks

  • Fruit! Met name banaan bevat veel koolhydraten die je tijdens het sporten goed kan gebruiken. Maar een appel of stuk ananas is ook prima.
  • Appel met pindakaas of een handje noten. Pindakaas is overigens ook echt helemaal geen straf in combinatie met banaan.
  • Roggebrood met pindakaas. Veel calorieën en koolhydraten. Gas erop!
  • Dadels of rozijnen. Dit zijn snelle suikers, welke ervoor zorgen dat je er weer even tegenaan kunt.
  • Energierepen, maar pas wel op en neem de ingrediënten even goed door. Niet elke reep is even gezond.
  • Een rijstwafel met notenpasta en banaan of amandelpasta en aardbeien.
  • Een bakje hüttenkäse met wat cherrytomaatjes en kruiden. Heerlijk voor het sporten!
  • Een stukje banenbrood.

Meer recepten? Ga naar de blog van SUPP24 en probeer ze uit!

Recente blogartikelen

By Nicky Butter 26 april 2022

Huidveroudering door de zon – Voorkom het met deze tips!

Het is zomer en waarschijnlijk zit je de aankomende weekenden lekker met je voetjes in het zand, terwijl de zonnestralen
By Nicky Butter 13 april 2022

Vitamines in de lente: Wat voor invloed heeft het op je lichaam?

Met het aanbreken van een nieuw lente seizoen verandert niet alleen de omgeving, maar ook in ons ​​lichaam zijn er
By Nicky Butter 14 maart 2022

Tips om je collageen te boosten!

Collageen zorgt ervoor dat je huid elastisch blijft. Dát weet je misschien allang. Maar weet je ook hoe collageen werkt